Forum ŚFiNiA Strona Główna ŚFiNiA
ŚFiNiA - Światopoglądowe, Filozoficzne, Naukowe i Artystyczne forum - bez cenzury, regulamin promuje racjonalną i rzeczową dyskusję i ułatwia ucinanie demagogii. Forum założone przez Wuja Zbója.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SEKS W PRAWACH MURPHE'GO

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ŚFiNiA Strona Główna -> Więzienie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MOGLI




Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 0:33, 10 Sie 2006    Temat postu: SEKS W PRAWACH MURPHE'GO

17365. Dlaczego to zawsze nie ten dzień miesiąca ?<O:P <O:P</O:P</O:P
17366. Dziewictwo jest uleczalne<O:P <O:P</O:P</O:P
17367. Jak najprościej zatrzymać17368. mężczyznę ? - w ramionach kobiety<O:P <O:P</O:P</O:P
17369. Jest kilka rzeczy lepszych od seksu, kilka rzeczy gorszych od seksu ale nic innego go nie przypomina.<O:P <O:P</O:P</O:P
17370. Jeżeli już to robisz, rób to najlepiej jak potrafisz<O:P <O:P</O:P</O:P
17371. Kobiety nie zapominają mężczyzn, których miały - mężczyźni kobiet, których nie mieli.<O:P <O:P</O:P</O:P
17372. Mężczyzna jest szczęśliwy z kobietą dopóki jej nie pokocha.<O:P <O:P</O:P</O:P
17373. Miłość17374. to chemia, seks to fizyka.<O:P <O:P</O:P</O:P
17375. Młodsze są lepsze.<O:P <O:P</O:P</O:P
17376. Nic tak nie wzmaga seksu jak więcej seksu.<O:P <O:P</O:P</O:P
17377. Nie ważne czy już i ile razy, jeśli tylko możesz to bierz znów bo nigdy nie będzie tak jak było.<O:P <O:P</O:P</O:P
17378. Nie zaczynaj jeśli myślisz, że możesz nie skończyć17379. .<O:P <O:P</O:P</O:P
17380. Nigdy nie mów nigdy.<O:P <O:P</O:P</O:P
17381. Nigdy nie okłamuj kobiety która ma więcej problemów od ciebie.<O:P <O:P</O:P</O:P
17382. Nigdy nie śpij z bardziej napalonym od siebie.<O:P <O:P</O:P</O:P
17383. Precz z winem, kobietami i śpiewem - zwłaszcza śpiewem.<O:P <O:P</O:P</O:P
17384. Seks jest jedną z dziewięciu rzeczy potrzebnych do reinkarnacji, pozostałe osiem nie ma znaczenia.<O:P <O:P</O:P</O:P
17385. Sex to ujemne kalorie.<O:P <O:P</O:P</O:P
17386. Sexappeal jest w połowie tym co masz, a w drugiej tym co inni myślą, że masz.<O:P <O:P</O:P</O:P
17387. Wszystkie kobiety są piękne - kiedy światła gasną.<O:P <O:P</O:P</O:P
17388. Zanim znajdziesz księżniczkę musisz obcałować17389. kupę żab.<O:P <O:P</O:P</O:P
17390. Zawsze możesz powiedzieć17391. "Czy ja wiem ?" - i niech kombinuje.<O:P</O:P
<O:P</O:P
OGÓLNE PRAWA MURPHE'GO<O:P</O:P
17380. Złota zasada Murphy'ego - zasady określa ten kto ma złoto.<O:P</O:P
17381. Jeżeli coś może się nie udać17382. - nie uda się na pewno.<O:P</O:P
17383. Nigdy nie kłóć17384. się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.<O:P</O:P
17385. Trudne problemy pozostawione same sobie, staną się jeszcze trudniejsze.<O:P</O:P
17386. Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to zepsujesz.<O:P</O:P
17387. Druga kolejka jest zawsze szybsza.<O:P</O:P
17388. Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne, albo powoduje tycie.<O:P</O:P
17389. Doskonały i nieomylny inżynier to taki, który unika drobnych błędów na drodze do wielkiej katastrofy.<O:P</O:P
17390. Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia - głupcy są zbyt pomysłowi.<O:P</O:P
17391. Światełko w tunelu? - To reflektory nadjeżdżającego pociągu.<O:P</O:P
17392. Natura zawsze stoi po stronie Zła.<O:P</O:P
17393. Nie wierz w cuda - polegaj na nich!<O:P</O:P
17394. Każdy może ustalać17395. nową regułę.<O:P</O:P
17396. Prowizorka zawsze okazuje się najtrwalsza.<O:P</O:P
17397. Nieważne jak dobrze wykonasz robotę, twój szef i tak będzie chciał byś ją poprawił.<O:P</O:P
17398. Uśmiechnij się, jutro będzie gorzej.<O:P</O:P
17399. Doświadczenie to coś, co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.<O:P</O:P
17400. Najlepszą metodą do zainspirowania odkrywczych myśli, jest zaklejenie koperty.<O:P</O:P
17401. Wszystko zabiera znacznie więcej czasu, niż by się wydawało.<O:P</O:P
17402. Zawsze kiedy masz właśnie coś zrobić17403. , okazuje się, że najpierw musisz zrobić17404. coś innego.<O:P</O:P
17405. Każde rozwiązanie rodzi nowe problemy.<O:P</O:P
17406. Głupcy są tak pomysłowi, że niemożliwe jest stworzenie czegoś, z czym każdy głupi sobie poradzi.<O:P</O:P
17407. Matka Natura jest suką.<O:P</O:P
17408. Rzeczy ulegają zniszczeniu, wprost proporcjonalnie do swej wartości.<O:P</O:P
17409. Wszystkie sprawy szlag trafia jednocześnie.<O:P</O:P
17410. Jeżeli wydaje ci się, że już gorzej być17411. nie może - na pewno będzie.<O:P</O:P
17412. Zawsze, kiedy wydaje ci się, że będzie dobrze - kompletnie się mylisz.<O:P</O:P
17413. Zawsze, kiedy wydaje ci się, że będzie źle też się mylisz - będzie jeszcze gorzej.<O:P</O:P
17414. Bardzo dużo można zauważyć17415. , gdy się patrzy.<O:P</O:P
17416. Jeśli coś się wydarza to znaczy, że jest to możliwe. Zatem w walce między tobą, a światem, stań po stronie świata.<O:P</O:P
17417. W poszukiwaniu rozwiązania problemu, najbardziej pomocna jest znajomość17418. odpowiedzi.<O:P</O:P
17419. Każdy przedmiot niezależnie od położenia, może w dowolnej chwili zadziałać17420. w zupełnie nieoczekiwany sposób z przyczyn, które są albo całkowicie niejasne, albo zupełnie tajemnicze.<O:P</O:P
17421. Wymiary będą zawsze podane w najmniej użytecznych jednostkach.<O:P</O:P
17422. Każdy przewód przycięty na długość17423. , okaże się za krótki.<O:P</O:P
17424. Układ zabezpieczający zniszczy układ zabezpieczany.<O:P</O:P
17425. Cokolwiek zostanie upuszczone na układ elektroniczny, spadnie zawsze tam gdzie wyrządzi najwięcej szkody.<O:P</O:P
17426. Stopień głupoty twojego postępowania, jest wprost proporcjonalny do liczby przyglądających ci się osób.<O:P</O:P
17427. Prawdopodobieństwo wyczerpania się baterii, jest wprost-proporcjonalne do zapotrzebowania na kalkulator.<O:P</O:P
17428. Tranzystor zabezpieczony przez szybko działający bezpiecznik, zabezpieczy go - paląc się w pierwszej kolejności.<O:P</O:P
17429. Element wybrany losowo z grupy o 99-procentowej wiarygodności, będzie należał do pozostałego procenta.<O:P</O:P
17430. Ciężar upuszczonej części jest wprost proporcjonalny do ceny obszaru uderzonego.<O:P</O:P
17431. To czego szukasz, znajdziesz w ostatnim spośród możliwych miejsc.<O:P</O:P
17432. Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć17433. .<O:P</O:P
17434. To co może się nie udać17435. , nie uda się na pewno.<O:P</O:P
17436. Nie uda się nawet wtedy, gdy właściwie nie powinno się nie udać17437. .<O:P</O:P
17438. Sztuczna inteligencja jest lepsza od naturalnej głupoty.<O:P</O:P
17439. Jeżeli uczynisz komuś przysługę, to jesteś od zaraz trwale za to odpowiedzialny.<O:P</O:P
17440. Niejasność17441. jest wielkością niezmienną.<O:P</O:P
17442. Człowiek postępuje rozsądnie wtedy i tylko wtedy, gdy wszelkie inne możliwości zostały już wyczerpane.<O:P</O:P
17443. Wszystko ulega rozkładowi w najmniej odpowiednim momencie.<O:P</O:P
17444. Skrót to najdłuższa droga pomiędzy dwoma punktami.<O:P</O:P
17445. Cztery zjawiska blokują postęp ludzkości - ignorancja, głupota, komitety normalizacyjne, oraz ludzie sprzedający komputery.<O:P</O:P
17446. Istnieją trzy rodzaje kłamstw - kłamstwa odruchowe, powszechne oraz testy komputerowe.<O:P</O:P
17447. Systemy złożone wykazują skłonność17448. do zakłócania realizacji własnych funkcji.<O:P</O:P
17449. Systemy złożone wykazują skłonność17450. do popełniania kompleksowych błędów.<O:P</O:P
17451. Zaś systemy proste wykazują skłonność17452. do popełniania kompleksowych błędów.<O:P</O:P
17453. Nowe systemy produkują nowe błędy.<O:P</O:P
17454. Stare systemy produkują tak nowe, jak i stare błędy.<O:P</O:P
17455. Człowiek pracujący z komputerem, nie postępuje zgodnie z wymaganiami komputera.<O:P</O:P
17456. Systemy odporne na idiotów, obsługiwane są właśnie przez nich.<O:P</O:P
17457. Rozłożenie dowolnego urządzenia na części jest proste, ponowne jego złożenie, tak żeby działało, jest niemożliwe.<O:P</O:P
17458. Wszystko co zostało złożone, ulegnie wcześniej czy później rozkładowi.<O:P</O:P
17459. Każdy skomplikowany montaż wymaga trzech rąk.<O:P</O:P
17460. Każdy prosty montaż wymaga czterech rąk.<O:P</O:P
17461. Sprawy pozostawione same sobie, zmieniają się ze złych na jeszcze gorsze.<O:P</O:P
17462. Wszystkie komputery PC są kompatybilne, ale niektóre są kompatybilniejsze od innych.<O:P</O:P
17463. Twój jest zawsze mniej kompatybilny.<O:P</O:P
17464. Pustą dyskietkę możesz przeszukiwać17465. długo i bezskutecznie.<O:P</O:P
17466. Długo i bezskutecznie możesz przeszukiwać17467. także pełną dyskietkę.<O:P</O:P
17468. Wniosek - każdą dyskietkę możesz przeszukiwać17469. długo i bezskutecznie.<O:P</O:P
17470. Komputer służy do tego aby ułatwić17471. ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.<O:P</O:P
17472. Dla komputera nie ma rzeczy niemożliwych z wyjątkiem tych, których od niego wymagamy.<O:P</O:P
17473. W świecie komputerów żadna awaria się nie kończy, ponieważ przechodzi zawsze w następną.<O:P</O:P
17474. Awaria komputera wyczekuje cierpliwie na najbardziej niedogodny moment, aby bezlitośnie zaatakować17475. .<O:P</O:P
17476. W pracy z komputerem, opieranie się na jakichkolwiek zasadach jest błędem.<O:P</O:P
17477. Drobne awarie nie isnieją, jeżeli miała jednak miejsce drobna awaria, oznacza to, że nie poznałeś jeszcze jej rzeczywistych rozmiarów.<O:P</O:P
17478. Im doskonalej program wykonuje swoje funkcje, tym dotkliwiej cię zawiedzie.<O:P</O:P
17479. Każdy inny program zawodzi tak samo dotkliwie.<O:P</O:P
17480. Tylko niepotrzebny nikomu program, działa bez zakłóceń.<O:P</O:P
17481. Masz zawsze o jeden wirus więcej niż sądzisz.<O:P</O:P
17482. Program kalkulacyjny, który daje właściwy i przyjazny wynik - kłamie.<O:P</O:P
17483. Wyjątki są liczniejsze od reguł.<O:P</O:P
17484. Od wszystkich uznanych wyjątków isnieją wyjątki.<O:P</O:P
17485. Jeżeli opanowałeś już wszystkie wyjątki, to nie pamiętasz jakich reguł dotyczyły.<O:P</O:P
17486. Prawidłowo napisany tekst pojawi się tylko wtedy, kiedy napiszesz go ręcznie.<O:P</O:P
17487. Jeżeli coś może się popsuć17488. , to z pewnością się popsuje.<O:P</O:P
17489. Jeżeli coś może się popsuć17490. w wielu miejscach, to pierwsze uszkodzenie wystąpi tam, gdzie wyrządzi największe szkody.<O:P</O:P
17491. Jeżeli przewidziałeś cztery możliwe awarie i zabezpieczyłeś się przed nimi, to natychmiast wydarzy się piąta, na którą kompletnie nie byłeś przygotowany.<O:P</O:P
17492. Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś.<O:P</O:P
17493. Klientowi nigdy nie przyjdzie na myśl ile kosztuje projekt, tylko ile można na tym projekcie zaoszczędzić17494. .<O:P</O:P
17495. Jeżeli udało ci się wprowadzić17496. w programie wymagane przez klienta poprawki, wtedy on z nich zrezygnuje.<O:P</O:P
17497. Żaden klient nie wie czego właściwie chce.<O:P</O:P
17498. Każdy klient wie dokładnie czego nie chce.<O:P</O:P
17499. Żaden klient nie chce tego co masz już gotowe.<O:P</O:P
17500. Nie wie także co chciałby mieć17501. zamiast tego.<O:P</O:P
17502. Klient, który najmniej płaci, marudzi najwięcej.<O:P</O:P
17503. Klient żąda największych zmian dokładnie wtedy, kiedy produkt jest już gotowy.<O:P</O:P
17504. Na polecenie "napisz tak lub nie" użytkownik wpisuje "tak lub nie".<O:P</O:P
17505. Na polecenie "wciśnij Enter" użytkownik wpisuje "Enter".<O:P</O:P
17506. Na polecenie "naciśnij dowolny klawisz", użytkownik naciska na klawisz "reset".<O:P</O:P
17507. Nie ma programów całkowicie idiotoodpornych.<O:P</O:P
17508. Jeżeli nie wiesz co czynisz, rób to w sposób elegancki.<O:P</O:P
17509. W zespole programistów każdy ma genialny plan rozwiązania problemu. Wszystkie plany się wzajemnie wykluczają i żaden nie prowadzi do poprawnego rozwiązania.<O:P</O:P
17510. Liczba osób w zespole programistycznym ma tendencje wzrastające, niezależnie od ilości pracy.<O:P</O:P
17511. W każdym programie błędy wykazują skłonność17512. do występowania w tym miejscu, które sprawdzasz jako ostatnie.<O:P</O:P
17513. Każdy program, który się dobrze zaczyna - kończy się źle.<O:P</O:P
17514. Program który zaczyna się źle, kończy się przerażająco.<O:P</O:P
17515. To co wygląda łatwo - jest trudne.<O:P</O:P
17516. To co wygląda trudno - jest niemożliwe.<O:P</O:P
17517. To co wygląda na niemożliwe - potrafi rozwiązać17518. moja teściowa i to bez pomocy komputera.<O:P</O:P
17519. Każdy programista przybywający z innego miasta jest fachowcem.<O:P</O:P
17520. Idealny fachowiec wie absolutnie wszystko o niczym.<O:P</O:P
17521. Każda formuła i każda stała muszą być17522. traktowane jako zmienne.<O:P</O:P
17523. Prawdopodobieństwo wydarzenia jest odwrotnie proporcjonalne do życzenia.<O:P</O:P
17524. Masochistyczne skłonności nie są wprawdzie warunkiem koniecznym do pracy w systemie Windows 95, są jednak bardzo pomocne.<O:P</O:P
17525. Każdy program w systemie Windows pracuje poprawnie do momentu niczym nieuzasadnionej utraty danych.<O:P</O:P
17526. Interaktywne, multimedialne aplikacje DOSa zwieszają się same, podczas gdy interaktywne, multimedialne aplikacje Windows, zawieszają się natychmiast po dowolnej ingerencji użytkownika.<O:P</O:P
17527. Po rozłożeniu i złożeniu skomplikowanego mechanizmu zawsze pozostanie trochę części, a mechanizm prawdopodobnie i tak zadziała.<O:P</O:P
17528. Rozmiary skaleczenia żyletką podczas golenia, są wprostproporcjonalne do doniosłości wydarzenia, które jest tego powodem.<O:P</O:P
17529. Druga kolejka posuwa się szybciej.<O:P</O:P
17530. Wyścigi nie zawsze wygrywają najszybsi, a bitwy najsilniejsi - ale tak należy obstawiać17531. .<O:P</O:P
17532. W większości przypadków łatwiej jest się w coś wplątać17533. , niż potem z tego wyplątać17534. .<O:P</O:P
17535. Nie istnieje taki problem - bez względu na to jak by był skomplikowany - który po bliższym zapoznaniu nie okazałby się jeszcze bardziej skomplikowany.<O:P</O:P
17536. Postulat Troutmana - złorzeczenia to jedyny język rozumiany przez wszystkich programistów.<O:P</O:P
17537. Prawa Makarijewa - pisanie programu komputerowego jest rozkoszą, uruchamianie jest zmorą.<O:P</O:P
17538. Prawo Pierce'a - jeżeli program został skompilowany bezbłędnie za pierwszym razem, to na pewno nie będzie dawał dobrych wyników.<O:P</O:P
17539. Prawo Weinberga - gdyby budowlani budowali domy w taki sam sposób w jaki programiści piszą programy, to jeden dzięcioł zniszczyłby całą cywilizację.<O:P</O:P
17540. Prawa Weilera - każdy działający program jest przestarzały - każdy program po każdym uruchomieniu drożej kosztuje i zabiera więcej czasu - jeżeli program jest użyteczny, to będzie musiał być17541. zmieniany - pełną dokumentacje mają tylko programy bezużyteczne - każdy program rozszerzy się tak, aby zająć17542. całą dostępną pamięć17543. - wartość17544. programu jest odwrotnie-proporcjonalna do jakości wyników jego pracy - duży, monolityczny program jest jak talerz makaronu, pociągnij za jedną nitkę, a z drugiej strony będzie się sypać17545. - autor programu nigdy nie przetestuje go wiarygodnie - nie ma programów bezbłędnie działających, są najwyżej niedostatecznie przetestowane - dodanie urządzenia przyspieszającego do starego oprogramowania, spowolni działanie tego oprogramowania.<O:P</O:P
17546. Prawo Cheopa - nic nigdy nie zostało zbudowane w zaplanowanym czasie, lub zgodnie z kosztorysem.<O:P</O:P
17547. Prawo Sodda - wcześniej czy później ujawni się najgorsza możliwość17548. .<O:P</O:P
17549. Zasada Hornera - doświadczenie jest wprost-proporcjonalne do stopnia zniszczenia sprzętu.<O:P</O:P
17550. Prawo Rudina - w sytuacji kryzysowej, kiedy trzeba będzie wybierać17551. między różnymi alternatywami, większość17552. ludzi wybierze rozwiązanie najgorsze.<O:P</O:P
17553. Prawo Finaglesa - jeśli jakaś praca została od początku źle zrobiona, wszelkie usiłowania jej poprawienia jeszcze ją pogorszą.<O:P</O:P
17554. Prawo Webstera - każda sprawa ma dwie strony, z wyjątkiem sytuacji, gdy rozważający jest osobiście zaangażowany, w takim przypadku istnieje tylko jedna strona.<O:P</O:P
17555. Zasada Merhina - jeżeli masz wątpliwości to tak już pozostanie.<O:P</O:P
17556. Prawo Glyme'a - podstawą sukcesu jest szczerość17557. , jeżeli dasz radę ją podrobić17558. , uda ci się!<O:P</O:P
17559. Prawo Liebermana - wszyscy kłamią, ale to nie ważne ponieważ nikt ich nie słucha.<O:P</O:P
17560. Prawo Rogersa - jeżeli coś jest warte zrobienia, na pewno zostanie przedobrzone.<O:P</O:P
17561. Prawo Bella - jeżeli ciało jest zanurzone w cieczy, telefon dzwoni.<O:P</O:P
17562. Zasada Rockefellera - nie rób rzeczy, na których możesz zostać17563. złapany.<O:P</O:P
17564. Prawo Evansa i Bjorna - jeżeli coś poszło źle, to na pewno był ktoś, kto mówił, że tak będzie.<O:P</O:P
17565. Prawo Cerhora - jeżeli coś jest tajne, to zostanie zostawione w kopiarce.<O:P</O:P
17566. Zasada Sturgeona - 90% czegokolwiek nie nadaje się do użytku.<O:P</O:P
17567. Prawo Anthony'ego - nie rób nic na siłę, weź większy młotek.<O:P</O:P
17568. Prawo Conway'a - w każdej organizacji jest jedna osoba, która wie o co chodzi, należy ją natychmiast wyrzucić17569. .<O:P</O:P
17570. Prawo Menckena - ci co potrafią, robią to. Ci co nie potrafią, uczą innych.<O:P</O:P
17571. Prawo Martina - ci co nie potrafią uczyć17572. , zarządzają.<O:P</O:P
17573. Prawo Scotta - jeśli znajdziesz błąd i poprawisz go, to okaże się, że pierwsza wersja była poprawna.<O:P</O:P
17574. Prawo Parkinsona - wydatki rosną tak, by dorównać17575. dochodom.<O:P</O:P
17576. Prawo Segala - człowiek z jednym zegarkiem zawsze wie, która jest godzina. Człowiek z dwoma nigdy nie jest pewien.<O:P</O:P
17577. Reguła Harrisona - każda akcja wywołuje równy i skierowany przeciw niej krytycyzm.<O:P</O:P
17578. Prawo Vique'a - człowiek bez religii jest jak ryba bez roweru.<O:P</O:P
17579. Prawo Edwarsa - nigdy nie jesteś tym, kim chciałbyś być17580. .<O:P</O:P
17581. Prawo Scotta - wszystko co idzie źle, sprawia wrażenie, że idzie dobrze.<O:P</O:P
17582. Zasady Finagle'a - zawsze rób notatki, to dowód, że pracujesz - w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, staraj się wyglądać17583. przekonywująco.<O:P</O:P
17584. Prawo Sodda - wcześniej czy później i tak musi nastąpić17585. najgorszy z możliwych splotów okoliczności.<O:P</O:P
17586. Prawo Corpsa - ilość17587. wykonanej pracy jest odwrotnie-proporcjonalna do czasu spędzonego w biurze.<O:P</O:P
17588. Prawo Careya - każda organizacja (jeśli temu nie przeciwdziałać17589. ) dąży do pogrążenia się w chaosie.<O:P</O:P
17590. Prawo Robinsona - w biurokracji awansuje się za działalność17591. , a nie za wyniki.<O:P</O:P
17592. Prawo Matthewsa - ci którzy już mają, dostaną jeszcze więcej.<O:P</O:P
17593. Reguła Mimara - im bliżej jesteś ukończenia długiej przygodówki, tym większe jest prawdopodobieństwo, że ktoś niepowołany wyłączy zasilanie.<O:P</O:P
17594. Zasada Robertsona - dyplomata to ktoś, kto mówi ci abyś poszedł do diabła, a ty cieszysz się na pódróż.<O:P</O:P
17595. Prawo Gumpersona - prawdopodobieństwo każdego zdarzenia jest odwrotnie proporcjonalne do stopnia, w jakim jest ono pożądane.<O:P</O:P
17596. Prawo Wylera - nie ma rzeczy niemożliwych dla kogoś, kto nie musi ich zrobić17597. sam.<O:P</O:P
17598. Prawo Balaniego - jak długo trwa minuta, zależy od tego po której stronie drzwi toalety się znajdujesz.<O:P</O:P
17599. Prawo Liebermana - aby oszacować17600. czas potrzebny na wykonanie jakiegoś zadania, należy przewidywany czas pomnożyć17601. przez dwa i przyjąć17602. jednostkę o rząd wyższą.<O:P</O:P
17603. Prawo Greena - wszytko jest możliwe pod warunkiem, że nie wiesz o czym mówisz.<O:P</O:P
17604. Maksyma Manly'ego - logika jest absolutnie pewną metodą dochodzenia do niepewnych wniosków.<O:P</O:P
17605. Prawo Sattingera - każde urządzenie będzie działać17606. lepiej, kiedy włożysz wtyczkę do gniazdka.<O:P</O:P
17607. Prawo Fetta - nigdy nie powtarzaj udanego doświadczenia.<O:P</O:P
17608. Zasada Tsara - przy dziesięciu priorytetowych sprawach, któraś na pewno będzie wykonana jako pierwsza.<O:P</O:P
17609. Prawo Jonesa - człowiek, który uśmiecha się gdy sprawy idą źle, myśli o człowieku, na którego można zwalić17610. winę.<O:P</O:P
17611. Prawo Lipmana - pracownicy specjalizują się w obszarach swojej najmniejszej wiedzy.<O:P</O:P
17612. Obserwajca Jone'a - przyjaciele przychodzą i odchodzą, wrogowie się akumulują.<O:P</O:P
17613. Zasada Mara - ekspertem jest każdy spoza regionu.<O:P</O:P
17614. Prawo Farnsdicka - wydarzenia przechodzą ze złych w tragiczne, po czym proces ten cyklicznie powtarza się.<O:P</O:P
17615. Prawo Ruby'ego - prawdopodobieństwo spotkania osoby znajomej wzrasta, kiedy znajdujemy się w towarzystwie osoby z którą nie chcemy by nas widziano.<O:P</O:P
17616. Hipoteza Petersa - jeżeli spędzimy wystarczająco dużo czasu na uzasadnianiu potrzeby, to potrzeba ta zniknie.<O:P</O:P
17617. Zasada Wingera - jeżeli coś znajduje się na twoim biurku przez 15 minut, stałeś się ekspertem w tej dziedzinie.<O:P</O:P
17618. Prawo Bolingsa - jeżeli czujesz się świetnie, nie martw się, to minie.<O:P</O:P
17619. Dylemat Główny - optymista wierzy, że żyjemy w najlepszym ze światów, pesymista obawia się, że może to być17620. prawdą.<O:P</O:P
17621. Komentarz Hilla - jeśli nie masz nic do stracenia odpręż się.<O:P</O:P
17622. Prawo Chisholma - wszystko co powiesz, zostanie przez innych ocenione zupełnie sprzecznie z twoimi intencjami.<O:P</O:P
17623. Prawo Finagle'a - każdy, do kogo zwrócisz się o pomoc, nie zauważy tego - każdy nieproszony o radę, zauważy to natychmiast.<O:P</O:P
17624. Zasada Finagle'a - eksperymenty powinny się powtarzać17625. , wszystkie powinny zawodzić17626. w ten sam sposób.<O:P</O:P
17627. Prawo Wingo'a - wszystkie prawa Finagle'a można obejść17628. , posiadłszy prostą sztukę działania bez myślenia.<O:P</O:P
17629. Prawo Issawiego - społeczeństwo nie jest samochodem, lecz mułem, za mocno naciskane wierzgnie i zrzuci jeźdzca.<O:P</O:P
17630. Prawa Ginsberga - nie możesz wygrać17631. - nie możesz zremisować17632. - nie możesz nawet wycofać17633. się z gry.<O:P</O:P
17634. Prawa Ehrmana - zanim nastąpi poprawa będzie jeszcze gorzej - kto powiedział, że w ogóle nastąpi poprawa?<O:P</O:P
17635. Prawo Howe'a - każdy ma jakiś plan, który jest całkowicie niewykonalny.<O:P</O:P
17636. Prawo Wynne'a - stagnacja ma tendencję wzrostową.<O:P</O:P
17637. Prawo Niewypowiadania - jeśli wypowiesz coś dobrego, na tym się skończy. Jeśli wypowiesz coś złego, na pewno się spełni.<O:P</O:P
17638. Prawo Oczekiwań - negatywne oczekiwania rodzą negatywne wyniki. Pozytywne oczekiwania rodzą negatywne wyniki.<O:P</O:P
17639. Prawo Bookera - odrobina działania warta jest tony abstrakcji.<O:P</O:P
17640. Prawa Klipsteina - jeżeli zgłosisz jakiś patent zawsze okaże się, że ktoś już złożył podobny tydzień temu - stałość17641. dat dostawy jest odwrotnie proporcjonalna do napętości planu - silnik zawsze obraca się w złym kierunku - defekt przechodzi niezauważony przez wszystkie kontrole i ujawnia się dopiero w praktyce - po usunięciu ostatniej z 16 śrubek przytrzymujących pokrywę, okaże się, że usunąłeś niewłaściwą pokrywę - po przykręceniu ostatniej z 16 śrubek przytrzymujących pokrywę, okaże się, że zapomniałeś o uszczelce.<O:P</O:P
17642. Prawo Atwooda - pożyczając książki tracisz tylko te, które szczególnie chciałbyś zachować17643. .<O:P</O:P
17644. Prawo Johnsona - jeżeli przegapisz tylko jedno wydanie jakiegoś magazynu, na pewno będzie to właśnie to wydanie, które zawierało najbardziej interesujące cię rzeczy. Uzupełnienie: wszyscy twoi znajomi też je przegapili, zgubili lub wyrzucili.<O:P</O:P
17645. Prawo Harpera - poszukiwaną rzecz znajdziesz dopiero wtedy, gdy już zastąpisz ją inną.<O:P</O:P
17646. Prawa Richarda - jeśli posiadasz coś dostatecznie długo, możesz to wyrzucić17647. - jeśli cokolwiek wyrzucisz, odrazu będziesz tego potrzebować17648. .<O:P</O:P
17649. Prawo Lewisa - niezależnie od tego jak długo chcesz coś kupić17650. , kiedy wreszcie dokonasz zakupu okaże się, że gdzie indziej mogłeś zapłacić17651. o wiele mniej.<O:P</O:P
17652. Prawo Ogrodnictwa - narzędzia innych ludzi pracują tylko w ogrodach innych ludzi - najwięcej dostajesz zawsze tego, czego najmniej potrzebujesz.<O:P</O:P
17653. Prawo Brydża - wina jest zawsze po stronie partnera.<O:P</O:P
17654. Zasada Kota - jeśli kot zaśnie na twoich kolanach i sprawia wrażenie bezgranicznie zadowolonego, nagle musisz wstać17655. i iść17656. do łazienki.<O:P</O:P
17657. Prawo Johnsona - ból zęba lubi zaczynać17658. się w sobotę wieczorem.<O:P</O:P
17659. Prawa Chaosu - dostawa handlowa, która normalnie trwa jeden dzień, będzie trwać17660. pięć17661. dni, jeśli na nią pilnie czekasz - po dodaniu dwóch tygodni do harmonogramu nieoczekiwanych opóźnień, dodaj jeszcze dwa na nieoczekiwane spóźnienia - ta część17662. wysyłki, którą fabryka zapomniała wysłać17663. , jest właśnie tą, która stanowi 75% wartości całej ekspedycji. Uzupełnienie: fabryka nie tylko zapomniała wysłać17664. brakującej części, ale w 50% przypadków nawet jej nie wykonała.<O:P</O:P
17665. Prawo Brooka - dołączenie dodatkowego zespołu programistów do spóźnionego projektu oprogramowania, jeszcze bardziej go opóźni.<O:P</O:P
17666. Prawo Anthony'ego - każde narzędzie gdy upadnie, potoczy się w najtrudniej dostępne miejsce. Uzupełnienie: po drodze do owego miejsca upadające narzędzie najpierw uderzy cię w nogę.<O:P</O:P
17667. Prawo Paula - nie można spaść17668. z podłogi.<O:P</O:P
17669. Aksjomat Cahna - kiedy wszystko inne zawiedzie, przeczytaj instrukcję.<O:P</O:P
17670. Prawo Rewizji - po ukończeniu pracochłonnej i starannej analizy jakiejś próbki, zawsze dowiesz się, że to nie ta próbka i nie ma nic wspólnego z problemem.<O:P</O:P
17671. Prawo Parkinsona - udane badanie przyciąga większe dotacje, które uniemożliwiają dalsze badania.<O:P</O:P
17672. Prawo Campbella - natura czuje odrazę do bezmyślnych eksperymentów.<O:P</O:P
17673. Prawo Hellera - pierwszym mitem zarządzania jest to, że w ogóle istnieje. Uzupełnienie: nikt naprawdę nie wie co się dzieje na jakimkolwiek szczeblu organizacji.<O:P</O:P
17674. Prawo Cornuelle'a - władza ma tendencję do przydzielania pracy tym, którzy najmniej się do niej nadają.<O:P</O:P
17675. Prawo Zymurgyego - ludzie są zawsze chętni do pracy w czasie przeszłym.<O:P</O:P
17676. Prawo Dowa - dla każdej hierarchii prawdziwe jest twierdzenie, że im wyższy szczebel tym większy chaos.<O:P</O:P
17677. Prawo Pracownika - to czego nie zrobisz, jest zawsze ważniejsze od tego co zrobiłeś.<O:P</O:P
17678. Aksjomat Wojskowy - każdy rozkaz, który może zostać17679. źle zrozumiany, zostanie źle zrozumiany.<O:P</O:P
17680. Prawo Harrisa - wszyscy dobrzy są już zajęci.<O:P</O:P
17681. Prawo Putta - technika zdominowana jest przez dwa typy ludzi, tych którzy rozumiej czym się kierują, oraz tych, którzy kierują się tym, czego nie rozumieją.<O:P</O:P
17682. Prawo Shanahana - czas trwania posiedzenia wzrasta do kwadratu liczby osób na nim obecnych.<O:P</O:P
17683. Prawo Hendricksona - jeśli jakiś problem jest przyczyną wielu posiedzeń, to w końcu posiedzenia te stają się ważniejsze od samego problemu.<O:P</O:P
17684. Zasada Falklanda - kiedy nie ma potrzeby podejmowania decyzji, jest potrzeba nie podejmowania decyzji.<O:P</O:P
17685. Prawo Trumana - jeśli nie możesz kogoś przekonać17686. , wpraw go w zakłopotanie.<O:P</O:P
17687. Zasada Swipple'a - ten kto krzyczy, ma głos.<O:P</O:P
17688. Prawo Crane'a - nie ma czegoś takiego jak bezpłatny obiad.<O:P</O:P
17689. Prawo Parkinsona - zwłoka jest najgorszą formą odmowy.<O:P</O:P
17690. Prawo Greshama - z nieważnymi sprawami czasem dajemy sobie radę, ważne sprawy nigdy nie są rozwiązywane.<O:P</O:P
17691. Zasada Porządku - artykuły potrzebne do wczorajszego eksperymentu, trzeba zamówić17692. nie później niż jutro w południe.<O:P</O:P
17693. Wniosek Johna - aby otrzymać17694. pożyczkę najpierw musisz udowodnić17695. , że jej nie potrzebujesz.<O:P</O:P
17696. Prawo Instytucji - bogactwo wystroju drzwi frontowych biura, zmienia się odwrotnie proporcjonalnie do wypłacalności firmy.<O:P</O:P
17697. Prawo Paulga - w Ameryce nie chodzi o to co ile kosztuje, ale o to, ile można zaoszczędzić17698. .<O:P</O:P
17699. Prawo Maleka - najprostrze myśli formułowane są w najbardziej skomplikowany sposób.<O:P</O:P
17700. Prawo Clarke'a - każdą rewolucyjną ideę można podsumować17701. trzema fazami - to niemożliwe, nie będę marnować17702. czasu - to możliwe ale nie warte zachodu - mówiłem przez cały czas, że to był dobry pomysł.<O:P</O:P
17703. Zasada Wielkości - gdy ktoś kogo wielce podziwiasz i szanujesz, zdaje się być17704. pogrążony w głębokich myślach, prawdopodobnie myśli o obiedzie.<O:P</O:P
17705. Zasada Clarke'a - każda dostatecznie zaawansowana technologia niczym nie różni się od magii.<O:P</O:P
17706. Prawo Fitza - im więcej kucharzy tym gorszy obiad.<O:P</O:P
17707. Prawo Runamoka - są cztery gatunki ludzi: tacy którzy siedzą cicho i nic nie robią, tacy którzy mówią żeby siedzieć17708. cicho i nic nie robią, tacy którzy coś robią i tacy którzy wiele mówią o robieniu.<O:P</O:P
17709. Prawo Millera - nie stwierdzisz jak głęboka jest kałuża, dopóki w nią nie wdepniesz.<O:P</O:P
17710. Prawo Socjogenetyki - celibat nie jest dziedziczny.<O:P</O:P
17711. Reguła Beifelda - prawodopodobieństwo, że młody mężczyzna spotka pociągającą dziewczynę wzrasta gwałtownie gdy jest on w towarzystwie, swojej dziewczyny, żony, przystojniejszego i bogatszego kolegi.<O:P</O:P
17712. Prawo Farbera - potrzeba matką dziwnych towarzyszy w łóżku.<O:P</O:P
17713. Prawo Hartleya - nigdy nie śpij z większym od siebie wariatem.<O:P</O:P
17714. Postulaty Pardo - w życiu są tylko trzy wierne rzeczy, wrzody, pies i stara kobieta - nie ważne czy jesteś bogaty czy nie, o ile możesz żyć17715. wygodnie i mieć17716. wszystko czego chcesz.<O:P</O:P
17717. Prawo Parkera - piękno jest powierzchowne, ale brzydota przenika aż do kości.<O:P</O:P
17718. Prawo Katza - ludzie i narody będą działać17719. racjonalnie wtedy i tylko wtedy, gdy wyczerpią już wszystkie inne możliwości.<O:P</O:P
17720. Prawo Polityczne - prawdziwość17721. jakiegokolwiek oświadczenia nie ma nic wspólnego z jego wiarygodnością i odwrotnie.<O:P</O:P
17722. Prawo Kelly'ego - fajni faceci niefajnie kończą.<O:P</O:P
17723. Stała Kennedy'ego - nie wściekaj się, tylko się zrewanżuj.<O:P</O:P
17724. Prawo Persiga - liczba racjonalnych hipotez, które mogą wyjaśnić17725. jakieś zjawisko jest nieskończona.<O:P</O:P
17726. Aksjomat Aquinasa - co uchodzi Bogom, nie uchodzi krowom.<O:P</O:P
17727. Prawo Newtona - bezpieczniej jest mieć17728. ptaka w ręku niż nad głową.<O:P</O:P
17729. Prawo Bucy'ego - rozsądny człowiek nigdy niczego nie realizuje.<O:P</O:P
17730. Prawo Matscha - lepiej mieć17731. koszmarny koniec, niż koszmary bez końca.<O:P</O:P
17732. Obserwacja Wallace'a - wszystko jest w stanie całkowitego rozczochrania.<O:P</O:P
17733. Prawo Coopera - zwiększenie ilości nowych praw, powoduje zwiększenie możliwości ich ominięcia.<O:P</O:P
17734. Twierdzenie White'a - im szybciej przekażesz złe wiadomości, tym lepiej.<O:P</O:P
17735. Prawo Johnsona - jeśli w ciągu kilku miesięcy odbywają się tylko trzy ważne towarzyskie wydarzenia, wszystkie przypadną na jeden wieczór.<O:P</O:P
17736. Aksjomat Cole'a - suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.<O:P</O:P
17737. Jeśli wróg jest w zasięgu strzału, ty również.<O:P</O:P
17738. Nadlatująca salwa zawsze ma pierwszeństwo przejazdu.<O:P</O:P
17739. Staraj się nie wyglądać17740. podejrzanie - to przyciąga ogień.<O:P</O:P
17741. Zawsze jest jakieś wyjście.<O:P</O:P
17742. Najlepsze wyjście jest zawsze zaminowane.<O:P</O:P
17743. Staraj się wyglądać17744. niepozornie - może przeciwnik ma mało amunicji?<O:P</O:P
17745. Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów.<O:P</O:P
17746. Ataku należy oczekiwać17747. w następujących sytuacjach: - kiedy jesteś ugotowany - kiedy jesteś nie przygotowany.<O:P</O:P
17748. Otaczaj się towarzyszami broni - przeciwnik będzie miał wybór celów.<O:P</O:P
17749. Pozorowany atak, który tak mądrze zignorowałeś, okaże się głównym uderzeniem.<O:P</O:P
17750. "Postrzał w pierś z perforacją płuca" - twój organizm mówi ci abyś zwolnił.<O:P</O:P
17751. Jeśli natarcie posuwa się bez przeszkód - właśnie wchodzisz w pułapkę.<O:P</O:P
17752. Nie zciągaj na siebie ognia, to denerwuje sąsiadów w okopie.<O:P</O:P
17753. Wszystkie zamówienia wojskowe powierza się najtańszym oferentom.<O:P</O:P
17754. Największe zagrożenie na polu walki stanowi oficer z mapą.<O:P</O:P
17755. Od ostrzału nieprzyjaciela celniejszy jest tylko ostrzał własnej artylerii.<O:P</O:P
17756. Im głupszy dowódca, tym trudniejsze zadania mu powierzają.<O:P</O:P
17757. Pociski smugowe - metoda sygnalizowania nieprzyjacielowi własnej pozycji.<O:P</O:P
17758. W razie wątpliowści opróżnij magazynek.<O:P</O:P
17759. Nigdy nie chowaj się w leju z odważniejszym od ciebie.<O:P</O:P
17760. Jeśli brakuje ci wszystkiego z wyjątkiem wrogów, to znaczy, że bitwa trwa.<O:P</O:P
17761. Po opanowaniu obszaru nie zapomnij powiadomić17762. o tym przeciwnika.<O:P</O:P
17763. Po wyciągnięciu zawleczki granat przestaje być17764. twoim przyjacielem.<O:P</O:P
17765. Części składowe wysyła się osobno do losowych pododdziałów.<O:P</O:P
17766. Cokolwiek robisz, zawsze możesz dostać17767. kulkę. Nawet gdy nie robisz nic.<O:P</O:P
17768. Zasada tworczej niekompetencji Petera: Zawsze sprawiaj wrazenie, że osiagnales juz swoj poziom niekompetencji.<O:P</O:P
17769. Maksyma Macha: Glupiec na wysokim jest jak czlowiek na szczycie wysokiej gory; wszystko wydaje mu się male i on wszystkim wydaje się maly.<O:P</O:P
17770. Prawo Beckhapa: Uroda x rozum = constans<O:P</O:P
17771. Prawo Greena: Wszystko jest możliwe pod warunkiem, że nie wiesz, o czym mówisz.<O:P</O:P
17772. Wszystkie prawa Murphy'ego są optymistyczne.<O:P</O:P
<O:P</O:P
<O:P</O:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ŚFiNiA Strona Główna -> Więzienie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin